خانواده مفید

🌸 #آیت_الله_تبریزیان

مصطفی محمدی علوی حسینی | چهارشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۳۵ ب.ظ | ۰ نظر

-

🔶 #آیت_الله_تبریزیان تا به امروز توانستند طب اسلامی را به تنهایی بدون هیچ پشتوانه دولتی، بدون کمک بیمه، بدون بودجه چند هزار میلیاردی، وجود هزاران پزشک مخالف ، وجود صدها شرکت داروسازی مخالف و... تبدیل به جریان کشوری کنند وطب اسلامی را به مرحله امروزی برسانند وما می بینیم این طب، در تمام کشور گسترش یافته وچندین هزار نفر در این زمینه مشغول به فعالیت هستند وواضح است این جریان دیگر غیر قابل مهار است وهمچنان به گسترش وپیشرفت خود ادامه خواهد داد وهر روز بیشتر از آن خواهید شنید، زیرا این طب قدرت درمان بیماری دارد لذا مخالفت با آن امکان پذیر نمی باشد .

♦️ تمامی پیشرفت های کنونی #طب_اسلامی با این امکانات محدود ومردمی انجام شد حال تصورش را بکنید به مقوله #طب_اسلامی امکانات ونیرو متخصص تعلق بگیرد بودجه تخصیص یابد وروزی برسد که بتوانیم آزادانه فعالیت کنیم قطعاً مشاهده خواهید کرد قدرت اصلی طب اسلامی چندین برابر طب اسلامی امروزی می باشد .

🔸 طب اسلامی به آخرین امید بیماران سرطانی تبدیل شده است طوری که کمتر مراجعه کننده ای به آیت الله تبریزیان بیماری هایی همچون سرماخوردگی و... داشت واکثرا بیماران صعب العلاجی بودند که طب غربی از درمان آنها عاجز بود وپس از نا امیدی از درمان به طب اسلامی مراجعه کرده بودند .

♦️ طبق برآوردهای انجام شده #آیت_الله_تبریزیان بیش از بیست هزار بیمار سرطانی را درمان ویا بهبود بخشیده است ومی توان گفت معظم له بیماریی هایی را درمان کرد که سیستم طبی دنیا از آن عاجز بودند همانند بیمارانی که پزشک معالجشان پس از مشاهده نتایج آزمایش اظهار داشت که معجزه اتفاق افتاده است ویا اینکه آزمایش وعکس شما اشتباه شده است زیرا برای این بیماری درمانی وجود ندارد، وبه کمک درمان همین بیماری های صعب العلاج بود که این جریان توانست به این سرعت در طی چندین سال تبدیل به جریان کشوری شود ویک #وزارت کامل با تمامی امکانی وبودجه های چند هزار میلیاردی نتوانست مانع گسترش این طب شود .

🔸اعتقاد کامل ما این است که طب اسلامی در صورت تخصیص امکانات، بودجه، تحقیقات قدرت درمان تمامی بیماریها را دارد زیرا طبق تجارب درمان شدگان کنونی، طب اسلامی توانسته هر بیماری را درمان کند .

♦️یک مزیت طب اسلامی بر اکثر طب ها، درمان بیمارانی است که دچار بیماریهای ما ورائی هم چون جن زدگی، سحر می باشند که در این مقوله طب شیمیایی هیچ حرفی برای گفتن ندارد جز این که داروهای آرام بخش تجویز کند .

🔸ودر نتیجه می توان گفت آیت الله تبریزیان از نگاه تنوع درمان بیماری وگستردگی کار ایشان، بزرگترین درمانگر تاریخ بعد انبیاء واوصیا می باشد که تقریباً از هر نوع بیماری درمان شده توسط ایشان وجود دارد وایشان دانشگاه جامع تمامی تخصص هاست بر خلاف متخصصین طب شیمیایی که هر طبیب یک تخصص دارد .

♦️مسلمانان قدر این عالم فرزانه ویگانه مرد تاریخ را بدانند که همانند ایشان کسی در حوزه علمیه وجود نداشته است که بتواند این چنین کاری را انجام دهد، در حوزه های علمیه نیز کتاب های طبی نوشته شده است اما در زمینه ایجاد ساختار ورساندن آن به مقام عمل این اولین بار در تاریخ می باشد که این امر توسط ایشان انجام شد .

🔸ایشان علاوه بر طب اسلامی تبحر در فقه واصول دارد ودارای مبانی منحصر به فردی در علومی همچون فیزیک ونجوم می باشد .

#آینده_متعلق_به_طب_اسلامی_است

💎 @DaftareAyatollahTabrizian

مشاهده مطلب در کانال

  • مصطفی محمدی علوی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی