خانواده مفید

🔴 حوزه‌های علمیه: زین دوچرخه آلت تناسلی زنان را تحریک می‌کند! (✍️: بهرام مشیری)

مصطفی محمدی علوی حسینی | چهارشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۸، ۰۹:۴۱ ق.ظ | ۰ نظر

اگر آخوندها درآمد از خود ارضایی مردم داشته باشند، حتما خود ارضایی هم حلال می‌شود!

سایت معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه با انتقاد از دوچرخه سواری زنان نوشته زین دوچرخه از آنجا که کوچک‌تر و باریک‌تر از زین اسب است، آلت تناسلی زنان را بیشتر تحریک می‌کند!

در روایات رسیده از ائمه معصومین از سوارکاری زنان به این دلیل که باعث تحریک هیجان و مسائل غریزی و جنسی آنان و کشیده شدن به سمت فساد و گناه می‌شود، به شدت نهی و ما را به این واقعیت رهنمون می‌کنند که اگر هیجان و غریزه زن تحریک شود می‌تواند به مراتب بیشتر از هوس‌رانی و لذت‌جویی مردان آسیب‌زا و ویران‌گر باشد!

این سایت با تعمیم این روایات به زین دوچرخه و موتور آورده است: معمولا زین حیوانات بزرگ‌تر و پهن‌تر است و زین دوچرخه کوچک‌تر و باریک‌تر و میزان تحریک کنندگی در آن (برای زنان) بیشتر است. با توجه به ساختار و فیزیک خانم‌ها وقتی دختران بر زین دوچرخه سوار می‌شوند دقیقا شرمگاه (فرج) آنان روی زین قرار می‌گیرد و باعث تحریک و تهییج آنان می‌شود!

آن‌طور که در ادامه این یادداشت آمده زنان با تکرار این مسئله ممکن است از این کار لذت ببرند و بر این لذت عادت کنند و به مرور زمان ممکن است به سمت خود ارضایی کشیده شوند!

این سایت افزوده که دوچرخه سواری دختران باعث تحریک جوانانی می‌شود که کپسول شهوت آماده انفجارند!

پی نوشت:
باید به اصل متن در سایت معاونت تهذیب حوزه مراجعه کنم

مشاهده مطلب در کانال

  • مصطفی محمدی علوی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی