خانواده مفید

معرفی دو ربات

مصطفی محمدی علوی حسینی | چهارشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۸، ۰۹:۳۷ ق.ظ | ۰ نظر


1️⃣ تبدیل ویدئو به صدا!

گاهی فیلمِ مثلا یک سخنرانی را داریم اما هم بخاطر حجم زیاد و هم مزاحمت ویدئو در زمان پخش! ترجیح می‌دهیم که فایل صوتی آن را داشته باشیم و گوش دهیم.
ربات جدید و قدرتمند @VtoVbot که برای تبدیل Video به Voice نوشته شده، این کار را برای شما انجام می‌دهد. کافی است ویدئوی موردنظر (تا سقف ۱.۵ گیگ) را به آن فوروارد نمایید!

2️⃣ ارسال مطالب کانال به وبلاگ!

مخاطب این ربات اهل‌قلم هستند. کسانی که مطالبی را تایپ و تولید می‌کنند. فرقی نمی‌کند که این متون، دانشگاهی باشد یا حوزوی یا اجتماعی یا حتی آشپزی!

نوشتن در تلگرام بسیار آسان است و در کنار نوشتن، می‌توانیم با دوستانمان نیز گفتگو کنیم و نوشته‌های دیگران را نیز بخوانیم. همین امر باعث شده که در سال‌های اخیر، بسیاری از مطالب خوبی که بعضا با زحمت تولید یا لااقل تایپ می‌شود، در تلگرام دفن شود!

از سوی دیگر؛ محیط وبلاگ‌ها شلوغ و پر از تبلیغ است و با صفحات کوچک موبایل، خواندن‌شان نامطلوب است اما برای پیداشدن، بهترین جا همان صفحات وب است چون هر کسی به چیزی نیاز دارد، دست به جستجو در گوگل می‌زند.
خب چاره چیست؟ نوشتن در وبلاگ هم سخت است و هیچ ادمینی حالش را ندارد!

ربات «ارسال به بلاگ» برای این نیاز ایجاد شده است. شما با صرف چند دقیقه وقت و ساخت یک وبلاگ ساده در blog.ir و سپس دادن مشخصات (یوزر پسورد) به ربات @send2blogbot، دیگر کاری به وبلاگ‌تان ندارید! و مثل سابق، فقط کانال را آپدیت می‌کنید. مطالبی که در کانال درج/ویرایش کنید، در وبلاگ شما هم منعکس می‌شود به همراه لینک به کانال تلگرامی‌تان در زیر هر پست وبلاگ!


🔘 Show comments

مشاهده مطلب در کانال

  • مصطفی محمدی علوی حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی